pátek 21. srpna 2020

Můj malý princ

Dne 5.8.2020 se Aithne dostalo podruhé nejkrásnějšího daru být mámou. Narodil se chlapec s moudrým pohledem a dlouhými prsty, což je zatím jediná dědičnost ze strany mámy. Narodil se malý Bard.

K milované Muire přibyl další uzlíček štěstí a lásky. S jeho sestřičkou jsou v něčem stejní a v něčem jako oheň a voda. Předně tedy malý princ narozdil od Muire na svět nijak nepospíchal, pověstný "chlapský flegmatismus" nechal zajít do takové míry, že byl porod v 42. týdnu vyvolán.

Neméně to byl ovšem zážitek krásný. Alespoň si Aithne obhajila svou pozici mezi rodičkami ( a Rodičkou), kteří ji doteď tvrdili, že porod Muire byl krasny jen proto, že Muire byla maličká a měla malou hlavu. Bard byl (a je) velký a jeho hlava jakbysmet. Přesto se Aithne podařilo být při jeho zrození daleko víc vědomá a vědomě pracovat s bolestí. A porodní bolest je zanedbatelná daň za všechno to štěstí❤. Z celého srdce děkuji ❤.



Děkuji za mou báječnou rodinu. Díky za našeho úžasného tatínka, který mě celých těch 13 minut jeho přítomnosti u porodu :-D (no jo, díky, že to byla rychlovka a díky Jeňulko že jsi na tatínka počkal ❤) krásně podpořil a že jsem mohla narození druheho dítěte sdílet s láskou ❤. 

DĚKUJI za mou MILOVANOU a úžasnou holčičku ❤ díky že je tolik plná lasky a svého bratříčka bezelstně miluje. Však taky byla Muire úplně první, kdo se o něm dozvéděl. Měla jsem asi jako všechny mámy strach, zda budu mít dost lásky pro obě děti a jako všechny jsem najednou zjistila, že je miluju obě ještě více. Že mateřska láska se nemusí dělit, nýbrž je nafukovací. A s každou pusinkou Muire a jejim očmucháváním Barda ("pvotože on taak kvasně voníí") mačkam slzu a uvědomuju si že ji miluju ještě víc, přestože bych před vteřinou přísahala, že víc už to nejde. 

A Tobě, Ty moje třetí modroočko ❤ nekonečné díky, že jsi přišel a udělal nás kompletními. Od začátku mi připadás strašně moudrý. Jak pozorně koukáš na všechno okolo sebe a vnímáš, zvlašť při rozhovorech s Tvým tatínkem, kterému se tolik podobáš a doufám, že zdědíš i jeho povahu ❤. Uděláme vše, abys byl šťastný Jeníčku a doufám, že Ti sudičky přiřkly hodně zdraví, synáčku. Milujeme Tě s Tvým tatínkem a sestřičkami z celého srdce. 

1 komentář: